Format: HTML | BibTeX | DC | EndNote | NLM | MARC | MARCXML
Published Article / ISBN 978-83-89333-24-7 ENY-ARTICLE-2009-260

Internetowe Laboratorium Wirtualne – programowanie urządzeń peryferyjnych wykorzystujących protokoły Modbus oraz TCP/IP

Szymanda, J (Politechnika Wrocławska)

2008-03-02

Abstract: W referacie przedstawiono adaptację dedykowanego systemu komunikacyjnego INTERBUS, przeznaczonego do wdrożenia w studenckich laboratoriach sieciowo-komputerowych wydziałów elektrycznych, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu kursów z cyfrowego przetwarzania sygnałów. Podstawowym założeniem projektu było przyjęcie formuły maksymalnej zwięzłości semantyki logicznej oraz możliwość realizacji zadań laboratoryjnych z dowolnego węzła sieciowego intranetowego (LAN) lub internetowego (WAN). Dodatkowo wprowadzono opcjonalną integrację systemu z wydziałową platformą edukacyjną kształcenia na odległość.

Keyword(s): dydaktyka ; kształcenie problemowe ; programowanie sieciowe
Note: XIV Conference; Computer Applications in Electrical Engineering,Poznań,April 20-22, 2009; ISBN 978-83-89333-24-7;


Fulltext : http://zet10.ipee.pwr.wroc.pl/record/325/files/

Cited by: try citation search for ENY-ARTICLE-2009-260; ISBN 978-83-89333-24-7

Rekord stworzony 2009-08-14, ostatnia modyfikacja 2009-08-16

Podobne rekordy


 
Osoby, które oglądały tę stronę, oglądały również:
(700)  Adaptacyjne sieci neuronowe w zastosowaniu do identyfikacji stanu układów elektrycznych - Kostyla, P - ENY-THESIS-2008-005
(672)  Impact of Distributed Generation on Electrical Power Network - Khan, U N - ENY-ARTICLE-2008-142
(666)  Proceedings of the Int. Conference "7th EEEIC International Workshop on Environment and Electrical Engineering" - Schwarz, H et al - ENY-PREPRINT-2008-008
(661)  Parametric methods for time-frequency analysis of electric signals - Leonowicz, Z - ENY-BOOK-2008-001
(645)  Evaluation of compensation devices of DC arc furnaces using advanced spectrum estimation methods - Bracale, A et al - ENY-ARTICLE-2008-011

 
Oceń ten dokument:
Bądź pierwszy i oceń ten dokument.


Dyskusja nad tym dokumentem:
Rozpocznij dyskusję o tym dokumencie.